Dopravní omezení na Barrandovském mostě očima řidičů. První den bez větších problémů
Pražská doprava má za sebou první zatěžkávací zkoušku. Začala totiž oprava Barrandovského mostu, vůbec nejvytíženější dopravní stavby v Česku. Denně zde projede zhruba 140 tisíc aut. Opatření spojená s velkou rekonstrukcí zkomplikují cestu i v okolí a také na příjezdu ze Středočeského kraje. Řidiči se první den raději spoléhali na navigace, někteří se ale popojíždění v koloně nevyhnuli.
Čtěte také
„Ráno jsem tam strávil 45 minut, v 6:15 jsem vyjížděl od Belárie a v 7:20 jsem byl na Dejvické. Abych se vracel na Zbraslav, to je blbost, člověk si to musí vystát,“ hodnotí situaci řidič Jindřich na čerpací stanici, která je kousek za Barrandovským mostem.
Část motoristů se chtěla vyhnout případným problémům a raději jela podle navigace, mezi nimi byl i Karel: „Podle navigace šestnáct minut, já jsem jel asi dvacet dva, ale plynule jsem jel od Krče nahoru, vytočilo se to úplně v pohodě.“ Někteří zase vyjeli s předstihem. „Byli jsme překvapení, že se to dalo projet úplně v pořádku. Ale já jsem předtím koukala na zprávy v televizi, takže jsem věděla, že to bude v pohodě. Dali jsme si půl hodiny náskok a vlastně jsme ho nepotřebovali,“ popisuje další řidička.
Start rekonstrukce bez větších obtíží
První den rekonstrukce nejvytíženějšího mostu v Česku se nakonec obešel bez větších komplikací, na objízdných trasách ale doprava nárazově houstla. Dělníci dnes na Barrandovském mostě frézovali vozovku, ve středu pak začne demolice nájezdové rampy ze Strakonické ulice.
Během oprav magistrát i Technická správa komunikací doporučují řidičům, aby při cestě do Prahy využili značených objízdných tras po Pražském okruhu. A do města sjížděli buď ulicí k Barrandovu, nebo sjezdem v Písnici či na Vestec. První fáze rekonstrukce potrvá až do 2. října. Celkem budou čtyřleté opravy stát téměř 600 miliónů korun.
Zprávy z iROZHLAS.cz
-
Úřad Netanjahua tvrdí, že Hamás ustupuje od některých částí dohody o příměří a vytváří ‚krizi‘
-
Únosy a vraždy, o kterých se vědělo předem. Detaily případů, kvůli nimž změnil billboardový boss identitu
-
Něco se dalo udělat jinak, komentuje první inkasované góly Kinského jeho bývalý trenér Shejbal
-
Spojení s komunisty? Hlasování o EU a NATO není náš program, důležitější je ekonomika, tvrdí Maláčová